Wednesday, October 6, 2010

syukur ku sedar~

syukur alhamdulillah saya telah sedar dgn segala kesilapan yang telah saya lakukan selama ini..terima kasih YA ALLAH..saya telah banyak melakukan kesilapan..dan saya juga telah lame melupakan DIA..tp,,alhamdulillah DIA telah menyedarkan saya kembali bahawa kita hidup bkn sekadar utk dunia..tp juga utk akhirat kelak..hurm..
alhamdulillah..ternyata ALLAH masih sayangkan saya..=)..dan saya tidak akan mensia-siakan peluang ini..akan saya cuba untuk berubah ke jalan yang sepatutnya saya berada..INSYAALLAH..
dan saya juga akan cuba untuk memenuhi harapan mama,abah n all of my famili..untuk melihat saya berjaya menjadi seorang photographer...insyaallah..


and now,,its time for me to focus on my studies n my future..hope its not too late..same goes to u hareez azman..


p/s::even sudah terlambat,akan saya cuba untuk perbaikinya semula..

2 comments: